Fina mormor

Fick denna utav mormor idag, min fina mormor. Vi har kollat på kläder och blommor, och handlat mat. Jag följde med hem till Ronneby och ikväll eller imorgon blir det grillning :) en mysig helg :)


Kolla vem jag är med idag! :)

Fia-Lottan är sjuk och kräks :( lilla loppan.


Fina, små, saker..

Som tjej träffar man mycket svin när man dejtar. Jag har verkligen gjort det. Dock måste jag berätta om en urgullig sak som en kille gjorde för mig när vi dejtade.

Vi var ute och körde mitt i natten för vi skulle hitta ett ställe att växla pengar på. Vi hade träffats två gånger innan denna och första gången vi pratar hade jag, när jag pratade om något annat, nämnt att jag älskade banankolor men aldrig åt det längre för det får man knappt tag på längre. När den här killen, ett bra tag efter den händelsen, då var inne i en butik vi hittade och skulle växla pengar så kommer han ut och har köpt banankolor till mig. Jag blev väldigt förvånad, men glad. Glad över banankolorna, såklart! Men även över att han faktiskt la det på minnet.

Det blev inget mellan oss sen. Vi träffades några gånger innan jag flyttade ifrån Göteborg. Han var en riktig pajas - dock en av de roligaste människorna jag någonsin träffat i mitt liv ;D


Anna!

Jag är så lycklig! Anna kommer till Sverige under Östersjöfestivalen, och då ska jag bo hos henne i Karlshamn! Ni anar inte vad jag saknar Anna, ni anar inte vad jag längtar till Östersjöfestivalen iår! :)


Sjuk! :(

Ligger hemma med mensvärk och mår riktigt pissigt. Kramper i magen, det svider som när man har urinvägsinfektion (det svider alltså hela tiden!) och jag spyr jätte mycket! Hemma ifrån jobbet idag, hoppas jag kan gå imorgon. Har tagit en varm dusch i 1,5 timme nu och ska lägga mig i soffan och kolla film och vila, det behövs :(


Klara

Nu är de klara! Jag gillar de sååå mycket, tycker det blev skit snyggt!


Shopping!

Åh, sitter och kollar på saker jag vill köpa på bl.a. H&M, Lindex, Stadium och Gina. Lönen kommer ju snart.. ;)


Förlovningsring

Jag har hittat förlovningsringen min framtida man ska köpa till mig. Den är helt fantastiskt fin, och dyr! Min man får bli rik, eller sparsam. Men det är jag värd ;)



Mamma

Mamma virkar till mig. Just nu virkar hon "strumpor" till glasburkar. Jag ska få denna vita och sen en rosa. Jag tänker använda de som askfat ute på balkongen för det blir alltid massa fimpar där ute skit snabbt när jag haft folk på besök. Mycket finare än vanliga glasburkar ju :)




Maffiabröder

Nu ska Jonathan och jag kolla på Maffiabröder. Älskar den filmen jätte mycket. Älskar alla maffiafilmer, Gudfadern-filmerna är favoriter såklart, men jag älskar även Road to perdition, Donnie Brasco, De omutbara och såklart Maffiabröder. Däremot gillar jag verkligen inte Scarface, tycker den är riktigt dålig trots Al Pacinos insats. Popcorn och filmmys nu. Imorgon jobb 06-15 :/ får se hur jag ska orka.

 

 


Veronica Maggio

Veronica Maggio är söndagsmusiken. Underbara Maggio!

#


Mormor och morfar :)

Mormor och morfar är på besök. Jag har lärt mormor att spela wordfeud, hon är helt lyrisk! Haha. Och morfar är helt fascinerad av att jag har så stor altan/uteplats så nästa helg när det blir fint väder ska de komma till mig ska vi grilla. Gud vad jag älskar dem två, helt underbara människor! :)

image description


Spotify

Jag älskar spotify, anser att det är det bästa som har hänt sen YouTube.
Tänkte lägga upp mina mest spelade playlists här och dela
dem med er :) Älskar när andra gör sånt, så därför gör jag likadant.
Så för er som vill checka - varsågoda. Enjoy! :)


2012, Hoffmaestro, The Hills Soundtrack
Lullabys, I'm in love, Höstmörker
Rock, Bad days, Good songs
-90, Grey's Anatomy, Calm nights
Lovesongs

image descriptionimage description


Godmorgon :)

Vaknade som en klocka klockan 07.00 idag - totalt utvilad! Det är pga jobbet som det har blivit så, jävla skit :( Sitter och fixar lite med blogg designen men kommer ingen vart :/. Får se hur det artar sig det här.