:)

Nu har jag tänkt, och tänkt igen. Jag kommer stänga av min blogg och sluta blogga helt på ett tag framöver. Vet inte än, hur länge. Men minst fram till hösten. Jag vill inte skriva mer, och känner inget måste för det heller. Det känns bra faktiskt. Så alla som följt mig här; ni får ha det supermegabra! :)


Rast

Sitter på min rast. Har en halvtimme kvar och vill bara gå och lägga mig och DÖ! Har ont i bröstet, halsen och hjärnan. Näsan rinner och jag har halsont också! Bara 5 timmar kvar.

Igår när jag kom hem på natten så hade Micke redan gått och lagt sig. När jag kröp ner jättetyst på min sida av sängen så drog han mig till sig och sen höll han om mig hela tiden. Åh, det är så underbart, att få somna bredvid någon så fin varje kväll och ha den famnen varje kväll. Så mysigt!

Inatt vaknade jag och hade typ två proppar i varsin näsborre. Jag kunde inte andas in och inte ut. Att snyta sig var lönlöst. Och nässprayet var slut. Så jag fick stoppa upp två papperstussar i näsan. Haha, Micke undrade vad jag höll på med när vi vaknade imorse. Jag kved "jag kan inte aaaandas!!! Mitt nässpray är slut!!!" Så han gick upp lite tidigare imorse för att hinna åka och handla det. Så snällt! :) så nu har jag mitt nässpray, och nu kan jag andas, igen.. Haha


Pannkakor!

Idag står det pannkakor på matlistan. Och eftersom att jag jobbar stängning och Micke ska ha mat när han kommer hem så är det jag som lagar :) hahaaaa, det trodde ni skulle bli enkelt va? Inte då! Rebecca Johansson kan inte och har aldrig lagat pannkakor förr. Men jag letade upp det lättaste receptet på hela internet och följer det slaviskt för att inget ska gå fel. Häller upp alla ingredienser i olika skålar för att veta att det blir exakt rätt. De blir goda faktiskt! Och snygga! Och jag hinner både dricka kaffe, sminka mig och bädda sängen i mellan stekningarna :D jag tror nog att min man blir glad när han kommer hem ikväll :)


Ikeeeeaaaa

Idag har vi varit på Ikea! Vi köpte inget alls känns det som.. Gardiner, örngott, en blomma och lite nödvändigheter. Efter kom Simon över och tog en kaffe och sen lagade Micke och jag lyxkäk; makaroner och köttbullar. Nu sitter jag på jobbet. Stängning. Ikväll igen. Tre kvar, sen ledig. Lördag inflyttningsfest hos Sara. Söndag par-middag-vin-spel mys med Theresia och Jens. Åhåhåh!!! :) <3


Blommor

Vi köpt liljor och rosor igår. Dvs. mina absoluta favoritblommor! Micke tyckte också det vart jättesnyggt. Och jag har ÄNTLIGEN fått min blåvita Kinavas nu. Den fick jag efter farmor :) och Mickes dagg-vas älskar jag av hela mitt hjärta. Imorgon är Micke ledig så då tar vi en tur till mitt favoritställe på hela jorden; Ikea! Vi ska köpa gardiner, sängkläder och något annat som vi behöver (vi vet inte än). Det kommer bli jättefint! :)


Kaos

Ett enda stort kaos att ta tag i. Åååh vad kul :)


Stoooorhaaaandla

Sakerna är inflyttade i nya lägenheten. Vi fick god middag hos Mickes underbara föräldrar och vi tog en sväng till Coop och storhandlade mat för 1.400 kr. Micke skämdes ihjäl över ipaden och det är också sista gången den får följa med till affären med tanke på att vi glömde den i kundvagnen, och kom på det när vi packade ur varorna i bilen - HEMMA. Men den låg kvar efter att Micke i ilfart kört tillbaka. Haha..