..

Min bloggapp har krånglat, därav sämst uppdatering.

Disney

Jag ÄLSKAR Disney filmer, alla disneyfilmer. Jonathan och jag sitter och äter frukost och kollar på Tarzan, var minst 7 år sen jag såg den sist. Får gåshud och börjar gråta av bara inledningen :)


Kläääääder :)

Fått hem lite kläder, bl.a. två jackor och ett par jeans. Jeansen är skit snygga och jackorna ännu snyggare. Ett par svarta jeans, en jeansjacka och en svart knuttejacka. NÖJD! Nu väntar jag bara på min kavaj som ska komma om ett par dagar och lite nya vårskor :) älskar våren och jag älskar nya vårkläder :)

(och påtal om nya kläder, idag köpte lillebror ett par sjukt snygga jeans och två skjortor. Han är nu iväg med kompisar med skjorta, väst och slips ;D han är så stilig, haha, lilla skit unge ;))


Cassie Bassie Fia-Lotta Lilly Viola Johansson Zetterström

Vi har haft en underbar dag. Lek i parken, mat med pappa och nu myser vi till Disney innan läggdags. En glad lillasyster och en ännu gladare storasyster.


Fia-Lotta kan själv :)