Anledningar till vrf jag älskar min lägenhet och är så lycklig just nu!

- den är jättefin. En perfekt planerad 1a med separat stort kök, liten mysig hall, stort vardagsrum, balkong, stora fönster, mycket ljusinsläpp, högre i tak än standard, riktiga trägolv, nyrenoverat badrum och kök. - jag har jätte fina grannar! - det finns nästan alltid tvättid ledig. - 4500 kr i hyra. - jättebillig el. - ett fint hyreshus. - lägenheten ligger i Sundbyberg! - dvs; 8 min till t-central med pendeltåget, 21 min till mitt jobb på karlaplan, 6 min ifr busshållplatsen utanför min lägenhet till bromma flygplats (där det tar 45 min till blekinge med flyg), 4 min gångavstånd till bensinmacken OK/Q8 där dem har "sista-minuten cigg och mjölk när alla andra affärer har stängt", en pizzeria/pub m. uteservering nedanför min balkong - perfekt för pizza/öl kvällar med kompisar eller grannar, ett urmysigt cafe mitt emot min balkong, ett sött närlivs på andra sidan gatan, 20 min resväg med pendeltåg till Ikea, 4 min gångväg ifr lägenheten till Sundbyberg centrum. - och i Sundbyberg centrum finns: Åhléns, pressbyrån, seven eleven, Lidl, Hemköp, Willys, Ica, maaaaassa pubar, lindex, McDonalds, telenor, kicks, kappahl, dressman, miljontals gym, ännu mer frisörer, br leksaker Ah you get it, massa affärer helt enkelt. Inkl smågator som är identiska med Karlskronas, vilket betyder att när jag är trött på Stockholms Drottninggatan 8 min bort så går jag och shoppar i Sundbyberg ist! Jag kunde seriöst inte haft det bättre.


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)