@buss-842-mot-Stockholm!

Nu sitter jag på bussen på väg till mitt nya hem. Läskigt, spännande, nervöst, exalterande, ledsamt. Grät imorse när jag sa hej då till mamma och Daniel och Jonathan och hade en klump i magen igår när jag sa godnatt till cassie och sa hej då till pappa och Millan. Åh vad töntig jag är men jag tillhör en av dem som älskar sin familj så mycket så att jag inte vet vad jag ska ta vägen.

Sen vill jag bara säga att jag har en otrolig tur! Tur att som "skiljsmässobarn" har lyckats få sån tur som har fått två helt otroligt fina familjer. Pappa med underbara Millan, hennes son Natte och så min älskade lillasyster som kom till världen för 1,5 år sen. Kunde inte önskat efter att pappa skulle hittat någon bättre än Millan! Och så mamma som har gett oss Daniel som förstår och försöker på alla sätt. Jag bara älskar dem alla så mycket!

Nu åker jag vidare på detta sjukt stora (för mig iaf) äventyret! Kommer vara bosatt i en lägenhet i en vecka utan tv, knappt dator eller möbler, så ni kan se fram emot mycket bloggande! :)


Kommentarer




Millan

Allt kommer o gå bra, o jag tror minsann inte att du bara kommer o sitta hemma utan tv, dator o möbler, du kommer o jobba o fara runt som en vettvilling, vet väl hur du e =P.



Tack för dom fina orden Becca, vi älskar dej hur mycket som helst med, det vet du om, ja det va verkligen en klump i magen när vi sa hej..O framförallt när du sa hej till Loppan. Vi får ha kontakten på skyp eller nått så att Cassie ändå får se o prata med dig.. Så blir det nog inte så tufft tror jag. Ta nu hand om dig snäckan så hörs o cs vi snart igen... Vi e juh inte mer än ett samtal bort(o även skypen då med)



Puss o kramen från oss

-andra delen av familjen

<3





2012-06-07 @ 23:00:30

Written by http://millan69.blogg.se/

Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)