Mår lite bättre

Har fortfarande bitande ångest men det blir bättre! Ångesten är över mycket, och inget någon behöver oroa sig för. Inget hemskt har hänt mig, saker är bara jobbigt. Fick ledigt idag och imorgon utav min alldeles fantastiska chef! Tack Victoria för att du är underbar! Så efter en hel dags bara "fått-ingenting-gjort-och-flera-timmar-i-telefon" så sitter jag nu på pendeln ut till Micke. Vi ska inte göra något speciellt, vi ska bara mysa med varandra och hans underbara familj. Imorgon ska jag ta en storstäd hemma i lägenheten för DET BEHÖVS! Och på kvällen går Theresia och jag på bio, vi tänkte se Ego :) tror den kommer vara jättebra. På kvällen blir det förmodligen så att jag försöker knipa en sovplats hos Theresia för det är för jobbigt att sova själv. Inatt somnade jag inte förens 2, hade konstiga och obehagliga drömmar, vaknade 6. Somnade om 7. Mamma ringde 9, vi pratade till halv 10. Somnade om, vaknade halv 12, ringde Victoria. Har fått ojämn och konstig sömn minst sagt. Men i vilket fall så har jag min underbara familj, min världsbästa pojkvän och hans familj. Mina finaste vänner och mina fantastiska kollegor. Ur en annan synvinkel har jag faktiskt ingenting att klaga på, alls. Och den 27 åker jag och Micke till Karlskrona och när vi kommer tillbaka den 3 mars så är jag på banan igen. Det har jag lovat mig själv och hela min omgivning :)


Kommentarer




Josefine

Tack! Jag hittade den faktiskt på rean på Lindex. Ett kap.

När jag har svårt att somna och sover oroligt brukar jag försöka gå och lägga mig TIDIGT! Alltså innan 22, skit i alla "bra" program som det finns tid för senare i livet ändå. Väntar man för länge blir det svårare och svårare. Jag har haft "sömnproblem" hela livet.





2013-01-31 @ 09:41:09

Written by http://loppi.blogg.se/josefines

Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)