ÅH! :(

Nu har jag hållt på med denna jävla bloggdesignen hela jävla dagen. Jag vill inte ha något stort, vill bara ha det rent - och enkelt. Och vitt. Jag VET att bakgrundsbilden upprepas och att man ser skarverna, men jag ORKAR inte ta tag i det nu. Jag gör det imorgon.

BTW, raggmunkar, bacon och lingonsylt idag blir det - MUMS! Ikväll har jag lovat min mamma att vi ska umgås så jag håller på att ladda ner "The Lucky One" som vi ska se. Vet faktiskt inte om den kommer vara så bra, det återstår att se. Samma som gjort "The Notebook" och "Dear John". Kollar man på trailern så påminner den VÄLDIGT mycket om Dear John, fast den känns på något sätt bättre. Jag tyckte att Dear John var sådär (även har jag den på dvd hemma ;D). Men den är samtidigt mysig på något sätt, även om den inte var sådär toppbra. Dagboken däremot - OMG, den bästa filmen (bland annat) i världen. Så vi får se helt enkelt.


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)