:D

Nu har jag fått träffa hela släkten Cau. Jag tänker dock döpa om de till familjen Caus, för de är inget annat än ett enda stort kaos. Men åh, så underbara. Det var massa folk, italiensk musik och italiensk mat. Mycket skratt, högt i tak och ett enda högt sorl. Vin serverades gärna till allt och alla och jag som är en Loka-drinkare fick snällt ge med mig. "Välkommen till den italienska familjen" fick jag höra och det enda jag tänkte var "och hur många här anar att blonda och blåögda Rebecca Johansson har lika mycket italienskt påbrå som Micke?" Ingen kan jag svara på. Men Gud vad kul det var :) efter fantastisk mat och ännu bättre sällskap åkte vi hem och somnade typ på en gång. Nu tänkte jag jobba lite 11-17 innan jag åker hem till min Stockholmsfamilj och äter årets första grillat. Och jag har inte glömt att ställa om klockan heller ;)


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)