Whatever words I say, I will always love you

Höst. Hmmm. Hösten är ju tydligen här. Idag när jag tog morgonciggen på balkogen höll jag på att DÖ. Ja, bokstavligt talat. Jag höll på att frysa ihjäl. 2 grader bevisade det sig att det var. Schyst, en sensommarmorgon i augusti. Man kan ju tycka om livet mer. Dock gillar jag att det är höst snart. Eller att det ÄR höst rättare sagt. Jag borrar ner mig i filtar med kaffe om kvällarna. Lyssnar på mysiga låtar (just nu inne i Adele, men annars funkar "höstmörker-listan" på spotify utmärkt) medans jag pluggar i min handledarbok till jobbet. Kollar nerladdade avsnitt av Desperate Housewives innan jag somnar och röker i mörkret på balkongen klockan halv 9 på kvällen. Jag tycker det är mysigt att det blir mörkt snabbt om kvällarna nu. Jag tycker även det är mysigt att det är lite småkallt så att man får ha höstjacka på sig till jobbet (dock är 2 grader inte okej alls, någon jävla stans!). Och ofc, så längtar jag redan till julafton, 117 dagar kvar. Just sayin.

Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)