Oh christmas lights, light up the street, maybe they'll bring him back to me, oh christmas lights, keep shining on

Nuhuu är det verkligen jul på riktigt känner jag! Jag har väl typ haft julkänslor innan, men inte så som nu. Hela december har varit fullt ös med jobb, fester, kompisar, Micke, och besök av familj uppe i Stockholm. Det har liksom inte funnits så mycket tid till att bara vara och riktigt känna in det. Missförstå mig inte, jag har älskat varje sekund av december månad. Mina vänner i Stockholm är dem finaste jag vet och jag älskar att jobba. Men idag gick jag på ledighet och åkte till Karlskrona och det känns så fantastiskt. Nu är det bara njuta tillsammans med familj och vänner här nere som gäller. Inget jobb, ingen stress. Åhå vad skönt det känns, tro mig! Veckan ut är julkänslorinsvep som står på schemat och förbereda för årets bästa dag. Julafton i sig behöver jag inte ens skriva om, och dagen efter kommer min favorit ner till mig (förhoppningsvis) och vi åker tillbaka till Stockholm den 27e :). Det här kommer bli en väldigt fin jul!


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)