Söndag!

Rutin; sista kaffet och ciggen på balkongen innan jag beger mig mot Karlaplan där ett 9h pass väntar. Ja, varför klaga. Micke hämtar mig efter jobbet ikväll och vi åker direkt och handlar morgondagens frukost och byter mina koppar, och sen kommer Sebbe och Maria hem till mig och då ska Maria och jag äntligen få vår revansch ifrån i fredags!

Planerade precis om nyår med Lill-Micke. Guud vad jag längtar. Första nyår som firas i Stockholm, jag ser väldigt mycket fram emot det. Middag hos Mickes föräldrar först och sen vidare hem till Marias bror där alla andra också är. Svart nyårsklänning, perfekt smink, långa naglar, nya skor, champagne, gott vin och fina raketer. Det kommer bli jättebra! :) en downer dock, jag ska jobba 12-20 dagen efter. Det ser jag verkligen inte fram emot. Spec. inte eftersom att planen var att ligga i Mickes säng i 48 miljarder timmar och enbart flytta mig till soffa och film och bakfyllekäk hela nyårsdagen. Men jag får skynda mig tillbaka efter jobbet ist :)

Nuhuu ska jag stressa till pendeln och jobba med min fina Mikael Johnsson i 9h! Ha en trevlig söndag allihopa då :)


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)