Att ta tjuren vid hornen

Idag mår jag dåligt. Varför? För att igår gjorde jag en sak som jag tänkt länge på att jag ska göra. En sak som jag länge skjutit upp, bara för att det varit så jävla jobbigt att bara ta tag i och göra. Resultatet var bra, vilket jag inte trodde eller vågade hoppas på. Men ändå mår jag dåligt. En enkel förklaring; för att nu är jag ute ur min enkla fantasi värld där allt är rosa och bra och där "han-den-där" är så jävla söt och pirrig och allt jag kunnat tänka på de senaste veckorna. Men nu är det inte lika enkelt. Och newsflash, livet ÄR inte enkelt. Men fan den bittra verkligheten är inget jag vill deala med alltså. Fan. Fuck it, /14 juli.


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)