Ehm..

Är det sant att bara bönder och white-trash samt soc.bidragstagande röstar på Sverige demokraterna? Sjukt. Dessa människorna har ju ändå ingen kontakt med utländska människor, dem lever ju ute i småbyar eller på landet? Då borde det ju vara vi som lever i storstäderna som har mest erfarenhet av "alla utlänningar är kriminella" som röstar på dem, och det gör vi ju inte? Men det kanske beror på att vi som bor i storstäderna också möter väldigt trevliga invandrare, och att vi dessutom ser att även svenska människor kan vara svin och kriminella och köper inte vad-fan-som-helst som ett rashatande parti säger. Kanske är det faktiskt också så att vi är lite bättre och har fått lite mer fakta serverat innan vi yttrar oss så brutalt korkat och röstar utan källkritik på ett parti rätt av.

En fråga till er som ändå älskar Jimmie Åkesson och har han som er största idol, jag vänder mig främst till kvinnorna nu: är ni väl medvetna om att SD inte bara för invandrarpolitik utan även en politik där dem anser att Sverige ska gå tillbaka till 1800-talets tankesätt där kvinnan ska vara hemma och ta hand om hus-mat-och barn och mannen ska jobba. Jo förresten, det vet ni ju nog alldeles säkert. Ni har ju förmodligen inga jobb, och vill inte ha heller. För ni tycker ju att det är rätt soft att sitta hemma och inte göra någonting. Leva på a-kassa och/eller socialen. Förlåt, nu drar jag alla SDs väljare över en kamm. Å andra sidan är ju det exakt detsamma som ni gör över alla invandrare.

Förresten skulle jag nog vilja säga att Sverige demokraternas hemma-fru politik inte skiljer sig så jättemycket ifrån muslimernas tro om islam. Jag fattar inte. Ni röstar frenetiskt på ett parti som vill införa samma tanke sätt som muslimernas men muslimerna ska ut? Alltså ärligt, ni alla SD väljare, ni är så lättlurade, trångsynta och dumma i huvudet och jag är glad att jag slipper träffa er allt för ofta. Dock skäms jag över att ni smutsar ner vårt land.

Ja, jag har fördomar. Mot er. Men vadårå, fördomar har vi ju alla. Det är ju därför SD valdes in i riksdagen.


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)