Lycka, kärlek, adrenalin, hat, ilska, besvikelse..

Ja, allt detta på samma gång. En enorm våg av lycka och glädje och gåshud över hela kroppen när jag förstår att min älskade älskling Zlatan gör 1-0 mot Ukraina i Sveriges första em-match för sommaren. Hat och ilska när jag inser att Ukraina gör två mål på raken strax efter.

Jag är så arg, så satans jävla vansinnig och förbannad över att jag inte har någon tv här uppe och kan sitta och heja på. Och jag är så jävla arg för att Sverige nu har förlorat. Jag tillochmed GRÄT när Sverige gjorde första målet. Jag ville skrika men kunde inte. Sitter just nu och kedjeröker på balkongen för att hålla mig uppdaterad (killarna i huset mitt över gatan skriker, jublar, svär, tillochmed kastar porslin genom fönstret - och ja, jag förstår dem!).

Fan detta är helt sjukt! "jävla äckliga fitt-horor hör jag ena killen skrika nu). Alltså, ärligt. Fotboll, vinst, sommar, öl, cigg och jubel HÖR IHOP! Och jag missar detta! Fan fan fan fan faaaaan!!!!!!!!!!!!!!

Tredje ciggen nu. Jag vet inte vad jag ska säga..


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)