2 dagar kvar

Nu är det enbart 2 dagar kvar tills november är över och vi går in i december. Ah, jag nog inte betona tillräckligt hur mycket jag längtat! Inte bara för att min fina familj kommer upp till Stockholm med mina julsaker, utan självklart för allt julmys som väntar. Vi har redan fått julhamburgare på jobbet och det har snöat idag i Stockholm, ska även snöa imorgon. Åh, jag blir helt pirrig. Det är endast 4 veckor kvar till julafton (mindre än så) och 3 veckor kvar tills jag åker hem för julledigt! Och på dem 3 veckorna ska mycket mysigt hända. Adventsfikor, julfester och julbak med mina fina fina vänner här uppe i Stockholm (ja, på dessa månaderna jag bott här har jag haft turen att få väldigt många otroligt fina vänner). Jag är så lycklig över livet så folk anar inte!


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)