One Day / Reckoning Song - Asaf Avidan & the Mojos

Det här - är så sant. Skulle han vara lite manligare skulle jag lätt hångla med honom!

 
Och detta är Sara Ohlsson och Rebecca Johansson i världens största nötskal. Varje gång vi varit ovänner i våra liv har det alltid slutat med att jag sitter där och asgarvar i min lägenhet och "bara måååste ringa Sara och berätta detta jätteroliga" och tar upp telefonen och sen inser att "nä juste, vi är ju ovänner! Fan. Men jag ska minnas detta tills när vi är vänner sen!". 
 

Kommentarer




S-bone (mitt nya gangsternamn!!!)

Men älskade! Hahaha, och samma situation har uppstått x antal gånger för mig, men det vet du ju! Imorgon jobbar jag till 16.30, var redo med telefonen! :) pusspusspuss bästa





2012-11-24 @ 11:15:59

Written by http://textisart.wordpress.com

Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)