åhåhåeåådhådåhådådtååtååh!

Jag pratade precis med Thomas på polisrekryteringen! Han tände och släkte två ljus i mitt liv.
Ljuset han tände; man måste INTE ha gjort högskoleprovet för att ansöka!
Ljuset han släkte; det är VÄLDIGT meriterande att ha pluggat en högskolekurs. HALLÅ, jag suger på sånt! Så nu måste jag akut-leta-upp en lämplig kurs att plugga, snart! I Rebeccas värld: en racerplugg på distans som börjar nästa vecka och slutar i december. I Rebeccas värld igen är detta väldigt logiskt. Och sen ska jag lära mig att köra bil på två veckor, det kan väl inte vara så svårt. En käftsmäll till alla som påstår att jag är naiv. Jag är övermäktig i min hjärna. Jag löser detta ska ni se!

Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)