Ännu mer logik

"Så det enda jag har gjort denna veckan när jag varit sjuk är att raka benen hela dagarna"

"Hur gör du då när du rakar dem vanliga benen"

"Jag rakar tårna"

"Jag vill att mina plugguppgifter ska vara lika lätta som att läsa din blogg"

"Jag hade sån ångest när jag åkte till Emmaboda men sen kom jag på att jag har ju ändå inga shorts"

"Jag kanske ska skriva i ansökan att jag är en italiensk, lesbisk kvinna. Ställer du upp på att vara min flickvän då? BRA! Iaf. Jag kan skriva: "på dagarna hänger jag med mina italienska släktingar, saknar min lesbiska flickvän som bor i Karlskrona och lockar håret och rakar benen och annat tjejigt eftersom att jag är tjej." Det går säkert hem!"

"Jag vet inte vilken kalender jag ska köpa. ÅH jag kan köpa en på Kungafamiljen, det är ju snyggt!"

"Nu måste jag bajsa, jag struntar i kalendern!"

"Jag måste ta körkort snart, hur svårt kan det vara liksom? Jag börjar ju känna att varenda idiot på jorden tar körkort."

"Ät ostbågar. Det känns bättre om man ändå ska fuska när man går på LCHF. Ost är ju alltid bra liksom."

"Ah han är ju så rolig men jag har börjat känna att jag inte gillar honom längre. Han är mesig!"

Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)