What's up in Rebecca Johanssons liv då?

Ja, jag jobbar, hänger med kompisar när jag har tid. Längtar till jul, saknar bästis. Ägnar dag ut och dag in till att tänka på den där kära polishögskolan som jag planerar att söka till hösten -13. Är så mentalt peppad så det finns inga ord. Känner mig rotad i Stockholm, älskar stan och jag trivs som en fisk i det stora blå! Ser framför mig att jag har en vit suv som jag vackert glider i och är bara sådär assnygg i! Jag gillar människorna jag lärt känna här och som jag träffar hela dagarna. Stockholm är underbart, jag vill inte flytta mig en millimeter.

Lite snabbfakta för övrigt, mountain lion som jag har försökt installera en miljard gånger på min jävla dator hade jag tydligen redan. Jaha, Jessicca Rebecca Ottilia i ett freakin nötskal! Så nu vet jag inte om jag ska vara nöjd eller missnöjd! :/ jobbigt. Och så har jag kollat på senaste Johan Falk filmen nu lagom till läggdags. Drömde om kinnaman inatt. Grät i drömmen för att jag inte hann säga till honom att jag var kär i han. Hade gjort samma sak om det var i verkligheten. Vad betyder det? Att jag är sjuk i huvudet? Nä, det betyder bara att Joel kinnaman är jordens vackraste människa! Till saken, "Frank" var inte med i denna filmen så jag blev kär i Jens Hultén ist. Jag behöver typ en riktig människa att vara kär i, för det här håller ju inte på lååååånga vägar.


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)