YES!

ÄNTLIGEN har det hänt, fliqlo-skärmsläckaren funkar på min dator. Varför är jag så glad för det undrar ni? FÖR ATT jag skiter i vilka bra funktioner min dator ha. Jag har endast min dator pga utseendet. Datorn ska vara snygg - check! (MacBook air, hallå!). Bakgrundsbilden ska vara noga utvald (Freddan ifr solsidan med ett underbart citat, HALLÅ IGEN!). Och skärmsläckaren ska vara riktigt fin den med - check igen!

Jag är jätteglad. Typ samma känsla som när man dricker sitt kaffe ifrån en riktigt snygg take-away-mugg, bäddar sängen med sina favoritlakan eller antecknar viktiga (eller oviktiga) möten i sin skitsnygga kalender med sin favoritpenna. Livet kan inte bli vackrare än såhär.
 

Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)