-

"Runt 3 somnade vi inatt och idag vid 9 gick vi upp och gjorde oss i ordning till nyhetsmorgon (lördagsfeeling enligt Sara) med massa kaffe. Senare bjöd Maja oss på frulle i Solna och vi valde självklart dyra räkma(tt)(ck)(välj själv)or. Till dem svepte vi kaffe och massa tjej(sex)snack. Lite powernap hemma i lägenheten innan vi åkte in till stan för jobb och fest. Inatt möter dem upp mig efter jobbet och imorgon blir det ikeeeea! Jag känner mig tillfreds!"

Det här skulle publicerats för två veckor sen! Mys! Anyhow, jag ligger och kallsvettas av obehag i min säng. Vaknade av den värsta mardrömmen på länge och nu kan jag inte somna. Jag tycker att det låter som om grannen är vaken under mig så jag ska gå ut och ta en cigg och hoppas på att han tänker detsamma, för just nu MÅSTE jag prata med någon människa och mamma vaknade inte när jag ringde :(


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)