M-a-r-d-r-ö-m

Har haft en helvetesdag på jobbet med höga chefer stirrandes på mig i 4 timmar.
"packar jag maten rätt? Log jag när gästen kom fram? Sa jag "välkommen"? Ja det gjorde jag! Men varför ser dem så arga ut då?!??! Vart är mina hot wings jag väntat på i 8 miljarder minuter? Kollar dem fortfarande argt på mig - JA DET GÖR DEM!" är vad som har rusat igenom min hjärna hela jävla dagen!
Och nu är jag påväg hem till mitt hem där jag ska sova! Ah, redan nu! För jag är trött, punkt och slut. För övrigt vill jag tacka mina underbara kollegor för att de höll allt samman när jag nästan bröt ihop. Och så vill jag tacka Micke som bidrog till dagens skratt attack när han klämde vår arbetsledare i väggen. Och så äääääntligen vann jag dagens kassatävling (jag vann godis!) (välbehövt, fattig ungdom you know!) otippat men kul för det. Och Ah juste, bingo handlade hos oss idag igen. Han gillar nog oss!

Har inte så mycket mer att uppdatera om nu så jag och min godispåse tackar för oss och önskar er en mysig, trevlig och meningslös söndag!


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)