mamma :)

min mamma älskar jag mest på jorden, strax efter mina syskon och min pappa. anyway. min mamma är en sån som är den sista människan på jorden att skaffa en smartphone. hon är så söt, för hon vill jättegärna ha en men har inte råd att skaffa en eftersom att hon fortfarande har kvar på sitt abonemang. så nu skulle hon förlänga sitt och få en ny, men då var det inte i rätt tid. SÅ jag ringde ang mitt abonemang, hos tre. ni vet, jag har två, ett hos telenor, ett hos tre. och jag ska säga upp mitt hos tre snart. så jag frågade helt enkelt om jag kunde få förlänga mitt nu och få en ny telefon - NU. japp, det gick! så det som händer är att min mamma får en iphone 4s av mig i födelsedagspresent, MEN att hon betalar abonemanget själv. och tar över det såfort hennes går ut (typ så jag gjorde när jag tog över millans). jag blev så glad när jag kunde lösa detta åt min fantastiska mamma, för hon förtjänar allt i världen. och hon blev SÅ glad! jag älskar att hon är så tacksam. "men lilla gumman, vad snäll du är, då kan ju jag få den snart så slipper jag vänta på att mitt egna ska gå ut om ett halvår!"
- ja mamma!
så nu är den beställd. inom en vecka är min mamma en vit iphone 4 ägare och kan känna sig stolt som en tupp! :)
("Rebecca jag ska ladda ner viktväktar appen så slipper jag sitta på mitt internet här hemma och ta kort på datorskärmen") åååh :')

Kommentarer




Millan

du e snäll du =)





2012-09-18 @ 09:06:39

Written by http://millan69.blogg.se

Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)