Hallå!

Hejsan! Jag vill bara säga att jag har haft en otrolig vecka - this far. Bra saker har hänt, bra förändringar med noll biverkningar. Jag är så lättad över det! Har sovit mycket denna veckan och tagit två dagar ledigt ifrån jobbet. Ikväll jobbar jag stängning och känner i hela kroppen att jag verkligen orkar det - vilket jag inte gjort tidigare. Vinterdeppen sov jag nog bort och fick tillbaka massa energi på det. Min underbara pojkvän och jag var på middag hos Jens och Theresia igår och åt fantastisk mat! Det var så mysigt! Och ikväll är han hos sin man och spelar spel ;) haha. Trevligt. Imorgon ska vi alla mysa hemma hos Micke med sebbe och Maria och Andrea kanske :) i helgen jobbar jag så på lördag får vi också ta det lugnt allihopa :) men trevligt ändå såklart. Måndag och tisdag blir det heldagar på jobbet igen och på onsdag åker jag och Micke till Karlskrona och hälsar på fina familjen! Bara massa bra saker med andra ord! :) skönt att jag är på benen igen - minst sagt!

Och ja, jag vill också ägna ett par rader åt min helt fantastiska och underbara pappa som ställer upp i väder och vind, som alltid finns där för mig, som jag älskar så himla mycket och som jag aldrig någonsin skulle klara av att förlora. Han har ett hjärta av guld och jag är avundsjuk på alla som inte får ha honom som sin pappa!

Nu ska jag jobba vidare! :)


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)