Lehedig

Åh nu är jag ledig i 5 dagar. Micke och jag har packat väskorna. Vi ligger i sängen och myser och imorgon kl. 08.00 åker vi ner till Karlskrona. Det ska bli underbart! En fantastisk kombination av att få spendera 5 dagar med killen som värmer mitt hjärta lite extra och min familj och mina underbara vänner. Bara massa gottigt!

Och påtal om underbara vänner så vill jag bara säga att jag har repat mig något så vansinnigt bra efter allt som vart till största del pga mina fina Stockholmsvänner. På väldigt kort tid har de krupit mig väldigt nära hjärtat och jag vill aldrig mista dem! Kärlek i allra största grad, ni är så fantastiska - alla ni! Tack för att jag har er!


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)