Lite uppdatering.

Jag mår så knas nu för tiden. Jag har kanske gått in i en pytteliten depp nu de senaste veckorna, och så får det vara isf! Det kommer gå över, snart. Men än så länge håller det i sig. Jag klamrar mig fast vid Micke och min familj och mina närmsta vänner och dem tål det, vilket är skönt. Jag vill inte vara själv en sekund och när jag inte är på jobbet så är jag antingen hemma hos Mickes föräldrar med honom eller med mina vänner. När jag tvingas vara ensam i lägenheten vill jag bara gråta. Helt sjukt, fattar inte hur det kan bli såhär. Vill bara åka hem till Karlskrona och träffa hela min fina familj.

I helgen har vi gjort bra saker dock :) vi firade Andrea på underbara bar i lördags och hade jättekul. Jens och Theresia kom också, vilket var jättemysigt! På natten somnade vi mysigt och dagen efter låg Micke och jag och drog oss till 12 innan vi gick upp och åt kesellafrukost :D haha. Nu till helgen ska vi på lindas inflyttningsfest och veckan därpå är det alla hjärtans dag och sen o'learyskväll. Så jag har ju roliga saker att se fram emot med min pojkvän och våra kompisar. Veckan efter åker vi äntligen till Blekinge i 5 dagar. Det ska bli underbart! :) så ja. Den här deppen kommer gå över snart :) ingen behöver oroa sig.


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)