.. Med fantastiska vänner!

Igår hade vi en helt underbar fettisdag! Jag kom undan med ett 11-14 pass på jobbet och när jag slutade kom Sebbe och hans kollega över och lunchade med mig. Efter lunchen åkte jag i raketfart över till Farsta strand och hem till Maria och Sebbe där endast Andrea var. Vi inväntade Micke och sen satte vi igång med semlorna (vi började baka degen till bullarna). Tillslut kom Maria och vi satte igång med middag. Linda kom över och gjorde oss sällskap till maten och sen ÄNTLIGEN gjorde vi semlorna som blev hur goda som helst, dock orkade vi bara äta ca. 1 var. Alla satt runt bordet med grädde runt munnarna och bara tryckte in för att de blev så bra - lyckat! Efteråt dog vi allihopa i soffan och spelade draw something mot varandra. Strax efter 9 kom Sebbe hem ifrån jobbet och fick också smaka våra semlor :) sen åkte Micke och jag och Linda hem och somnade på en gång av mätthet och trötthet. En väldigt väldigt fin och mysig dag med otroligt fina vänner. Åh Gud vad jag älskar alla dessa människorna så mycket! Guld värda är dem och dem gjorde min vanliga tråkiga tisdag till en jättemysig tisdag!


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)