Mello..

HAHA nu har jag också sagt mello, så jävla fult :D iaf, ikväll har Micke och jag kollat på melodifestivalen med hans föräldrar. Det var faktiskt jättebra ikväll. Robin Stjernberg var såklart ASBRA! Tvivlade vi - nej! Den-där-Therese var också jättebra och Ulrik Munter också faktiskt. Och jättejättebra var Ralf (eller Raffe som jag envisats med att säga hela kvällen). Jag hoppas han vinner! Jag kommer säkert gå runt hela våren och sommaren och skråla till alla dessa 4. Och jag som inte ens gillar melodifestivalen! :/ ..

Och påtal om vår och musik så är jag helt in love i Petters och Daniel Adams-Rays "Håll om mig" och Linnros nya "Hur dom än". Är ni också det?! Så fantastiskt bra!


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)