06.53...

Fattar inte hur jag orkar hålla mig vaken efter att jag stått iklädd tröja och underkläder i hallen och pussat Micke hej då halv 7 på morgonen. Spec. inte eftersom att jag FÅR somna om i typ 5 timmar till utan jobbångest. Men nä, vaken ska jag ju tydligen vara. Paaahh....

IDAG har jag ju iofs massor utav saker att göra. Det ska diskas (det orkade jag inte igår), det ska städas undan, det ska bäddas, duschas, sminkas, pluggas och kanske tillochmed tvättas en sväng. För övrigt sitter jag och hänger i brevlådan varje dag runt när-brevbäraren-kommer-tiden i hopp om att min ipad-avi ska dimpa ner. Så det ska jag också ägna dagen åt, cross your fingers!

Och ikväll ska jag träffa Rebecca Rehnberg!!! Ja, Gud ja, vad jag saknar henne! :) Men nu bor hon här med mig! :) Och hon ska vara med i vårat gäng nu, för det är det bästa gänget som finns och HON är den bästa som finns! Hua vad jag älskar henne.

Och i vanlig ordning hade jag, Micke och Theresia jättetrevligt igår. Mycket skratt, god mat, gottigt godis och bara väldigt härligt måndagskvällshäng liksom. Jag älskar mina fina som jag har här uppe och jag är så glad att jag har dem! Micke och jag la oss och kollade på Inkognito igår på tv4play ifr sängen (eftersom att han har lyckats koppla in datorn till TVn nu! :)). Eller rättare sagt, Micke la sig så att JAG kunde få se det. Han ville hellre ligga och lukta mig i nacken för han tyckte inte det verkade bra. Dock förstod jag inte så mycket om vad den handlade om för jag var fullt fokuserad på att pussa på världens finaste i 1 h innan jag somnade. Kom igen, vi ses ju inte på flera dagar nu liksom.. Men jag har ju iaf min Rehnberg! ;)

 

Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)