En underbar natt

Alltså Gud jag var helt slut igår när jag kom hem ifrån jobbet. La mig i sängen, öppnade bara upp täcket lite så att jag kröp ner utan att göra den obäddad liksom. Idag när jag vaknade och gick upp så var sängen fortfarande bäddad. Helt sjukt, jag kan inte ha rört mig mycket inatt. I vanliga fall så har jag svårt att komma till ro och somna, speciellt när jag inte sover med Micke, och då rör man ju om hela sängen så det ser ut som att en tornado har vispat runt. Men inte inatt. Som sagt, jag var riktigt trött igår. Nu ska jag snart röra mig mot pendeln och åka till jobbet. Idag kör jag 11-20 och ikväll efter jobbet hämtar Micke mig och så sover han hos mig. Vi får verkligen pussla med tiderna när jag jobbar som jag gör. Men det där kommer bli så mycket bättre sen när jag får mer fasta tider. Skönt!

Sveper min kaffe och är sen redo för att gå ut och möta 10 minusgrader.. (Nä, det är jag nog aldrig redo för!)


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)