:)

Igår när jag var deppig och ledsen och satt i soffan och tittade ut genom fönstret så sätter sig Micke bakom mig i soffan, pussar mig på axeln och säger "hjärtat, varsågod! :)". En parfym, jordens godaste parfym, som han vet att jag älskar, hade han köpt till mig. Jag började gråta. Såklart :/ jag är nog inne i en känslig period just nu för allt är ledsamt tycker jag. Jag försökte förklara för honom när jag stod inborrad med ansiktet i nacken på honom att "jag är inte ledsen, jag är bara glad för att du är världens finaste.." Och så tårar. Ah herregud. Men världens finaste, det är han! Åh vad jag är kär i denna kille! <3


Kommentarer




Millan

Åhh lilla Becca önskar jag kunde krama om dig, men det känns juh skönt att du har Micke i närheten o att han kan få dig o må bra=)

många kramar
Millan

Svar: Ja, jag önskar också att jag fick vara hos er och krama om er, jag saknar er så!
Rebecca Johansson





2013-01-21 @ 08:26:40

Written by http://millan69.blogg.se

Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)