iPad mini

Jag är typ världens bästa och viktigaste människa! Nu har jag trixat till mig en iPad mini, med de 3 första månaderna utan betalning, och inbakat i mitt bredbandsabonnemang. SÅ om 1-2 veckor är min iPad här. Och nä, jag vet inte hur jag lyckades, så tips går icke att fråga efter. Men jag är glad, väldigt glad! OCH AH, jag vet att en iPad är fett onödigt när jag redan har dator och telefon. Men hallå, jag behöver den. Och min kära pojkvän behöver något att göra om kvällarna när jag dampar loss med dammsugare, tvättider och gangnamdans! :) Så det är ju lite för hans skull också.. Och så är den ju såå-håå fin med.. ;)

Förövrigt så fixade jag också en ny pott på min telefon! :) Så med allt detta fixande och ordnande så har jag sänkt mina telefon och brebands-utgifter med 400 kr varje månad, OCH får dessutom min mini. Jag borde för fan få pris!


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)