Jan. 17, 2013

Jag vill bara ägna ett inlägg till mina underbara fantastiska bonusföräldrar, framför allt Millan som pappa är tillsammans med. Vi kunde inte önskat efter någon bättre och jag känner mig så lyckligt lottad som inte bara fått 2 underbara föräldrar utan 4 st! Jag kan alltid vända mig till Millan och jag vet att hon alltid finns där och ställer upp. Jag önskar att alla fick en sån! Fick denna kommentaren idag och blev nästan tårögd av kärlek! :) så fint. Henne släpper inte Jonathan och jag i första taget kan jag tala om! :) <3


Kommentarer




Millan

Meeeeen åhhhhh söta Becca, du e juh för gullig <3





2013-01-17 @ 20:12:05

Written by http://millan69.blogg.se

Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)