Kaffe, cigg och jobb

Uuueee vad jag hatar när Micke väcker mig 06.30 varje morgon för att pussa mig hej då. Han är varm och mysig och jag yrvaken, trött och frusen. Jag vill alltid bara kidnappa ner honom i sängen igen och sjuka oss båda från jobbet. Men jobba måste man ju. Nu sitter iaf jag på tåget ifrån Farsta och ska köra 4h på Karlaplan. Har mumsig matlåda med mig som Mickes pappa lagade igår som jag ska äta när jag slutar klockan 14.00 medans jag söker jobb ifrån ipaden ;) (äntligen får jag någon nytta av den :D) och sen åker jag tillbaka till familjen Cau och myser med min man hela kvällen. Imorgon är jag ledig. Då ska jag tvätta och sen umgås med min finaste fina Theresia. På kvällen kommer Micke och sover hos mig för på fredag är vi lediga! :) vilket i sin tur innebär sovmorgon och frukost i lugn och ro utan stress.

Morgonkaffet är intaget och morgonciggen också. Ska bli så skönt att jobba sista dagen innan jag går på helgledigt :) <3


Kommentarer




Millan

Fina fina Beccca, så skoj att läsa om att du mår bra, har en kärlek, o massor av fina vänner. Det känns bra o läsa när man vet att du e så långt från oss. Mickes familj verkar ha tagit dig till sitt hjärta, o vem skulle inte kunna göra det. Fina fina Becca vi saknar dig o ditt fina sätt o ditt glada humör.
Vi finns alltid här för dig/er

Många kramar
Millan





2013-01-16 @ 16:04:15

Written by http://millan69.blogg.se

Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)