Hjälp!

Usch, fick min lönespec nu. Mm... Inte riktigt som jag tänkt. Men det får väl ordna sig det med. Så nu är jag missnöjd. Och jag är så jävla trött på att aldrig veta hur mycket/lite jag ska få i lön. Jag är dessutom så trött på att jobba helger, nätter, kvällar och ändå bara få ut 9000kr efter skatt eftersom att jag har ut 108 i timmen. Sjukt. Varför strejkar inte McDonaldspersonalen oftare? Jag är på!

Iaf. Nytt jobb sökes flitigt. Inga mer helger. Inga mer sena kvällar/nätter. Inga mer slitsamma timmar. Jag vill ha ett receptionistjobb, eller något kontorsjobb av något slag. Finns det någon i Stockholm som har hört eller sett något? Tips och hjälp gärna! Jag känner mig så lost i denna nya "jobbvärlden", McDonalds är ju liksom typ det enda jag kan.. :/

Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)