Planering

Jag är väldigt nöjd med 2013 - this far! Men det kommer bli lika bra resten utav året, jag bara vet.
Och ni vet, jag är mästarens mästare på att hamna i vinterdepp under januari, februari och mars. MEN INTE DET HÄR ÅRET! Och det kan ju inte göra annat än att förutsätta ett bra år, visst? Tex. nu i januari. Ikväll ska Theresia och jag köra en torsdagsbio. På fredag ska jag sova med min fina Mikael och på lördag ska jag och Theresia gå ut och ta en öl efter stängningen. På söndag ska Micke och jag åka till IKEA och köpa ett nytt sidobord till mig och så ska vi äta mjukglass och varmkorv. Resten av kvällen ska vi mysa! Mån-fre ska jag jobba och på lördag är det fest hos Theresia för att hon slutat på donken (grattis till henne!). PÅ SÖNDAG ÄR DET SNABBA CASH DAGEN!!!!!!! Då ska vi mysa och äta godis och kolla alla två snabba cash filmer - jag - längtar!
Veckan därpå blir också jobb och till min lediga helg blir det tjejkväll med Theresia och Maria (vi ska dricka vin, äta ostbricka och kolla på tre tjejfilmer och prata killsnack!). Sen ska även jag och Micke hitta på något mysigt eftersom att jag är ledig den helgen. Veckan därpå jobb och till helgen ska Micke och jag göra något extra fint och mysigt, bara han och jag. Vips så är januari över. Och februari är fullspäckad med jobb, alla hjärtans dag, kompisgos och så ska vi åka till blekinge Micke och jag och hälsa på min fina fina Anna som flyttat hem till Sverige igen. Sen är det Mars! Och då kommer våren, och jag behöver inte hjälp längre för att vara lycklig! NI HÖR JU! :) <3

Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)