Snabba Cash-dagen

Många undrar. Jag fattar inte alls, det är väl solklart? Men eftersom att så många inte fattar så får jag väl förklara vad Snabba Cash-dagen är. Det är en väldigt fin dag, som jag har skapat. Idag kom Snabba Cash 2 ut på dvd i alla butiker. Den filmen betyder väldigt mycket för mig, redan innan jag har sett den. Och därmed skapade jag en dag utifrån det. På söndag smäller det! Då ska jag åka till maxi när jag vaknar och köpa Snabba Cash 2 och ett ton godis. Sen åker jag och Micke och hämtar Theresia och sen åker vi ut till Farsta där våra vapendragare Maria och Sebbe väntar. Dit kommer även Linda komma, och förmodligen Lill-Micke och Andrea, om de får ledigt (men hallå, det är Snabba Cash-dagen, det är väl givet att få ledigt då?). Marcus och Tobbe har lovat mig att komma om de inte är för bakfulla (okej jag har sagt att dem kommer hur lite dem än vill, för detta är en viktig dag för mig!). Sebbe och jag ska även ha pizzatävling denna dag. Pizzatävling innebär att han ska beställa en familjepizza med alla hans favoritsaker på och jag ska beställa en familjepizza med mina. Sen ska ALLA som är samlade smaka på båda och rösta, helt anonymt, med varsin lapp i en burk på vilken som var godast. Pizzatävlingen uppstod på nyår när Sebbe och jag hade en het diskussion ang om oxfilé eller kyckling var godast att ha på pizza. Jag är fast övertygad om att jag kommer vinna, men Sebbe är taggad som fan och det börjar göra mig lite nervös.. Iaf, vi kommer äta pizza allihopa och kora en vinnare. Sen ska vi se Snabba Cash och äta godis och efter det, då hörrni, då smäller det, då ska vi kolla på Snabba Cash 2. Det bästa till sist liksom. Jag har försökt övertyga de andra med att vi ska se 2an först och 1an sen, men jag blev rejält nerröstad :/ Men det gör inget, spänningen kommer växa fram som en ångvält. Och lägg märke till; mängder av godis! Jag ska köpa så mycket godis att det knappt kommer få plats i Mickes bil - SÅ mycket godis ska vi ha! Och alla kommer ha jättemysigt hela dagen/kvällen! Detta är alltså Snabba Cash-dagen. Alla borde fira den, det är en bra dag! Och jag har verkligen längtat efter det här. Jag längtar redan nu hur mycket som helst. Har nedräkning och påminner mina kära vänner varje dag om hur långt det är kvar! :)

Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)