Sugen ..

Är fett sugen på att bygga (nej givetvis inte JAG, utan någon annan som jag känner och som kan) ett sängskåp till min säng. Jag skulle allra helst vilja bygga in sängen horisontellt med vitrinskåp ovanför. Det blir ett väldigt stort skåp, men det skulle täcka hela min vägg, den väggen där jag har sängen nu ju. Och det skulle bli mycket mer golvyta, och skåpet skulle bli jävligt snyggt. Och dyrt. Det är kanske det som stoppar mig lite. Och isf behöver jag en större soffa att ta upp resten av ytan med. Fast jag har ju redan spanat in soffan.. ;) mähä. Soffan, fåtöljen ifrån Åhléns, fotpallen, och skåpet. Det hade kunnat bli riktigt nice faktiskt. Isf måste jag skaffa min persiska matta att lägga framför skåpet, och lite annat snyggt. Ja, snyggt som fan hade det iaf blivit. Ska spåna vidare på detta.. Vad tror ni, hade det kunnat vara något? Det enda som är fint i en etta att förvara sängen i är i en sovalkov. Det har jag alltid tyckt och kommer alltid att tycka. Men jag har ingen sån i min lägenhet. Så, då borde jag göra något annat. Och detta är faktiskt min bästa idé hittills. Som sagt, det ska spånas lite..
 
Något sånthär, fast mycket finare såklart. Vitt såklart, men jag tänker mer högblankt. Och inget snittsigt ovanför skåpet. Bara vanliga vitrinluckor. Frostade glas ifrån IKEA med belysning i. Och så raka linjer. Mm.
 

Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)