Summering av helgen

Hej hej, godmorgon! :D jag har precis vaknat i Mickes baaaotasäng, ensam, eftersom att Micke smög till jobbet halv 7 :/. Dock väldigt skönt att få sova hur länge jag vill :)

I lördags hade vi jättekul! Fina människor hos fina Theresia. God mat och massa skratt :) helt enkelt en väldigt bra kväll :) strax innan halv 4 var vi hemma.

Och igår då. Eh ja, haha. Vi vaknar och åker direkt till Lindas handboll. Sebbe och jag fnissar som två små flickor åt allt (jag antar övertrötthet!). Jag knäckte årets bästa uppfinningen, svaret på allting; coca cola på kran! ;D sebbe och Micke tyckte inte det var så fett men jag skrattade åt detta tills tårarna sprutade! Efter handboll blev det pizza med Anna, Gabbe och Liam och sen hem till Maria och Sebbe och trycka ihop oss (8 st) i deras soffa och kolla snabba cash och någon-annan-film-i-3D-som-jag-somnade-till-så-därför-minns-jag-inte-namnet. Mysigt faktiskt :) sen fortsatte kvällen men snack och häng tills Micke och jag åkte hem och decka på en gång.

Och idag ska jag jobba! :/ hoppas eran helg har varit lika mysig :) <3


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)