Åh :(

Ligger fortfarande i feber och förkylning :( Micke och jag var hemma igår kväll, kollade fotboll och åt hallonkolor. Så sjukt gott, det enda jag kände smak av :D. Sen somnade vi till Greys på TVn i sovrummet. Nu ligger jag här, helt ensam i Mickes stora säng och väntar på att gå upp och äta frukost med familjen Cau. Micke jobbar 10-16 idag. Efter att han slutat ska jag möta upp honom i Farsta för vi ska gå in på chili och kolla soffa och säng! Åh, så mysigt! Jag har hittat den perfekta sängen! Jag längtar tills vi köper den - vilket är snart!

Och imorgon kanske jag jobbar, det får vi se, med tanke på att jag inte alls mår bra idag. På måndag jobbar jag iaf heldag och på tisdag packar jag ner alla kläder och allt det andra och kör över till lindas lägenhet! Åååh! Direkt när vi kommer hem ifrån Karlskrona så kör vi över säng och grejer och sen bor vi ihop - på riktigt. Min världsfinaste pojkvän och jag! :)

Nää, frulle nurå!


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)