Jag är sjuuuuk.. :(

Igår fick Micke hämta mig tidigare ifrån jobbet, för jag var sjuk :( och finaste snällaste Marcus stannade kvar extra och stängde åt mig, trots att han varit där sen 10.30 och trots att han var där idag kl. 8.45 när jag ringde och sjukanmälde mig idag på morgonen. Herregud. Jag har snälla kollegor alltså. Och en otroligt snäll pojkvän. Vi kurade ner oss i soffan med Linda, kollade greys och Micke hällde upp en whisky till mig (bästa huskuren någonsin tydligen!). Sen gick vi och la oss och då höll han om mig och sa "du måste väcka mig vad det än är inatt, och om jag låter sur och dryg så är det bara för att jag är trött men jag lovar, jag ÄR inte arg egentligen!" Aw, fina! Och sen "fryser du älskling? Vill du låna mina tjock-kläder?" Eeelskling!

Jag mår pyyyyyttelite bättre. Har knarkat Alvedon, nässpray och halstabletter. Ska äta lite frukost och sen lägga mig i Mickes bubbelbadkar, mm :) och sen vila till ännu mer greys. Åh hoppas detta går över - snart!


Kommentarer





Skriv en kommentar

Ditt namn
Spara dina uppgifter här



Din mailadress (publiceras ej)



Om du också har en blogg



Ditt inlägg :)